تبلیغات موثر با کلاه تبلیغاتی

۱ بازديد

امروزه یکی از رکن ‌های مهم و اصلی در موفقیت‌ های کسب و کارها بازاریابی و تبلیغات است که با روش‌ های بسیار متنوعی انجام می شود. یکی از روش‌ هایی که در تبلیغات برند بسیار جدید و جذاب است، استفاده کردن از کلاه ‌های تبلیغاتی است که هم از جمله ابزارهای تبلیغاتی به شمار می رود و هم یکی از هدایای تبلیغاتی زیبا و کاربردی است. این محصول در بازاریابی و تبلیغات از ابزارهای بسیار مفید و موثر معرفی شده است و در این مقاله از هدایای تبلیغاتی جوپنزا می خواهیم به تاریخچه پیدایش کلاه تبلیغاتی بپردازیم.

 

تاریخچه پیدایش کلاه

برای اینکه در مورد پیشینه و سابقه کلاه ‌ها اطلاعاتی کسب کنیم، باید توجه داشت که طبق بررسی‌ ها و اطلاعات تاریخی که وجود دارد، استفاده و ظهور کلاه به زمان ‌های بسیار دور برمی گردد، به طور مثال به دوره روم باستان یا یونانیان که آثاری از کاربرد کلاه ‌ها دیده شده است. طبق نتیجه کشف شده، کلاه ‌ها در ابتدا برای حفاظت کردن از سر و صورت در مقابل گرما و آفتاب تهیه می شد و کم کم راه خود را در دنیای فشن و مد هم باز کرد و از پوشش ‌های مدرن محسوب شد.

 

در ایران تاریخچه پیدایش کلاه تبلیغاتی قبل از ظهور اسلام بوده و بعد از اسلام هم دچار تغییرات زیادی شده است و در آن زمان از کلاه‌ ها به دلایل اعتقاداتی که وجود داشت، استفاده می شد. در زمان ناصرالدین شاه به خاطر مد فرنگی از آن استفاده می کردند و کم کم در ایران استفاده از کلاه رایج شد. در زمان پهلوی نیز برای ایجاد نوعی استایل به کار می رفت که انواع مختلفی داشت و سال ‌ها بعد کلاه ها نشانه ای از هنر در جامعه به شمار می رفتند.

 

در فضای فشن و مد هم از لوازم و ابزارهای جانبی مهم برای خانم‌ ها و آقایان به شمار می رفت. امروزه استفاده از کلاه در بین بیشتر جوانان و بزرگسالان رایج شده و سازمان و شرکت های مختلف از کلاه تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی استفاده می کنند.



منبع: https://jopenza.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.